100% tyytyväisyystakuu
30 vrk ilmainen palautus / vaihto
Vaivatonta ostamista
Monipuoliset maksu- ja toimitustavat
Nopea asiakaspalvelu
Arkisin ma-pe klo 8-21
Asiakaspalvelumme palvelee sinua aina arkisin ma-pe klo 8-21!

Palautukset ja reklamaatiot

Voit palauttaa tilaamasi tuotteen ilmaiseksi 30 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla pakattu alkuperäiseen tuotepakettiin. Paketti toimitetaan kustannuksitta asiakaspalautuksena Uittokalustoon osoitteeseen Taitajantie 2, 57210 Savonlinna. Muistathan ilmoittaa asiakaspalautuksesta meidän asiakaspalveluun.

  • Tilauksen mukana saat palautuslomakkeen, tai tulosta se alla olevasta linkistä
  • Täytä lomake ja liitä se palautettavan tuotteen mukaan
  • Tuotteen palauttaminen on ilmaista
  • Tuote pitää olla alkuperäisessä kunnossa ja se on palautettava alkuperäisessä pakkauksessa
  • Voit palauttaa tuotteen 30 vuorokauden kuluessa
  • Ota epäselvissä tilanteissa yhteyttä asiakaspalveluun shop@uittokalusto.fi / 015 555 0402

HUOM! Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Postin asiakaspalautuksesta saatava pakettilähetysseurantatunnus on ainoa keino lähettämisen todistamiseksi.


HUOM! Palauttaessasi tuotetta Matkahuollon toimipisteisiin ilmoita palautustunnus: 9514217
HUOM! Palauttaessasi tuotetta Postin toimipisteisiin ilmoita palautustunnus: 606266

Palauttaminen Postin Helposti-koodilla

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahnsa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

Lataa tästä tulostettava palautuslomake

Yleistä tuotteen palautuksesta

Onko tuotteen palauttamisella oltava joku erityinen syy?

Sinulla ei tarvitse olla syytä palautukseen tai vaihtamiseen.

Tilasin vääränkokoisen tuotteen ja haluan vaihtaa sen, miten toimin?

Palauta tuote meille normaalista ja tee uusi tilaus oikeankokoisesta tuotteesta. Palautamme sinulle ensimmäisen tilauksen summan toimituskuluineen.

Onko tuotteen kunnolle palautusehtoja?

Palautettava tuote, tarvikkeet ja pakkaus on oltava alkuperäisessä kunnossa ja se on palautettava alkuperäisessä pakkauksessa.

Kuinka palautan tuotteen?

Palautuksen voit tehdä postitse, Postin pakettiautomaatilla, Matkahuollon kautta tai palauttamalla tuotteen suoraan myymälään Tampereelle tai Savonlinnaan. Pakkaa tuote hyvin lähetystä varten, jotta se ei vaurioidu matkalla. Liitä mukaan asiakaspalautuslomake, jonka sait tuotteen mukana (.pdf). Jos et voi tulostaa lomaketta, liitä mukaan kuitti ja paperi, johon kirjoitat tilausnumeron, nimesi ja yhteystiedot. Asiakaspalautuksessa tarvitsemme myös tilinumerosi mahdollisia rahanpalautuksia varten.

Tarvitsenko ostokuittia?

Myymälästä ostetuille tuotteille tarvitsemme kuitin.

Miten rahat palautetaan?

Käsiteltyämme palautuksen rahat palautetaan ilmoittamallesi pankkitilille.

Takuunalaisten tuotteiden reklamointi ja vaihtaminen

Lähetä reklamaatiosi meille sähköpostilla

Otsikoi sähköpostisi reklamaatio + tilausnumero, esimerkiksi ”Reklamaatio 000012345”. Sisällytä sähköpostiin tilausnumerosi, tuotteen nimi ja tuotenumero sekä selitys siitä, mikä tuotteessa on vikana. Lisää sähköpostiin myös kuvia joista ilmenee tuotteen vika (jos mahdollista) ja tuotteen yleinen kunto reklamaatiohetkellä.

Ota meihin yhteyttä sähköpostilla: reklamaatiot@uittokalusto.fi

Reklamaation käsittely

Asiakaspalvelumme käsittelee reklamaatiot mahdollisimman nopeasti, kuitenkin aina 21 vuorokauden sisällä reklamaation saapumisesta. Tapauksissa joissa selityksen ja valokuvien perusteella ei saada varmuutta siitä, että reklamoitu tuotevirhe johtuu takuun alaisesta valmistusvirheestä tulee tuote toimittaa Savonlinnaan tarkastettavaksi. Näissä tapauksissa asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä asiakkaaseen sähköpostitse ja neuvoo miten tuote toimitetaan Savonlinnaan.

Ilmoitus päätöksestämme

Kun käsittely on valmis, saat meiltä ilmoituksen, onko reklamaatiosi hyväksytty vai hylätty. Mikäli reklamaatiosi hyväksytään on Uittokalusto Oy:llä oikeus korjata tuote, vaihtaa se kokonaan uuteen tai sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta. Mikäli mikään edellä mainituista vaihtoehtoista ei ole mahdollinen, niin hyvitämme tuotteesta maksamanne hinnan takaisin ilmoittamallenne pankkitilille.

Huomioithan, että reklamaatio tarkoittaa valmistusvirhettä tuotteessa, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen ja pitkän käytön mukanaan tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä niin pian kuin mahdollista virheen ilmenemisen jälkeen.